FAQ – Billetter

Herunder kan du se de oftest stillede spørgsmål i forbindelse med køb af billet til BioNutria Park Randers

Selve billetten!

Din billet skal indeholde en tydelig stregkode nede i højre hjørne af billetten eller en QR-kode i venstre hjørne. Fremstår ingen af disse tydeligt, vil dette give problemer ved indgangsmøllerne, hvor stregkoden skal scannes. Det er købers eget ansvar at disse fremstår tydeligt og kan scannes. Er dette ikke tilfældet, kan billetten afvises og køber vil ikke blive lukket ind. Køb af evt. ny billet er for købers egen regning.

 

Kan min billet scannes fra mobilen?

Vores indgangsmøller kan scanne stregkoder direkte fra mobilen. Der skal dog gøres opmærksom på, at du selv er ansvarlig for din mobiltelefon og for at stregkoden er tydelig nok til at kunne scannes. Det opfordres til at man ved køb af billet vælger funktionen “Send billet som SMS” – Herefter modtages en SMS med link til din billet i form af en QR-kode.
Ønsker du assistance fra vores personale til at scanne din billet fra mobilen, så har Randers FC ingen forsikring der dækker eventuelle skader.

 

Hvornår åbner billetsalget på kampdage?

Billetsalget åbner, som udgangspunkt, 60 minutter før kampstart.

 

Handicap eller kørestolsbruger!

Billetpris for handicap eller kørestolsbruger er kr. 60,- for voksne inkl. ledsager samt kr. 20,- for børn inkl. ledsager. Billetten kan købes online eller ved billetsalget på kampdagen.
Der forefindes en kørestolsvenlig indgang ved Indgang C. Ved den øverste række stole på Sparekassen Kronjylland Nedre tribunen, er der lavet pladser, hvor en kørestol kan placeres.

 

Jeg kan ikke komme og ønsker refusion?

I henhold til vores handelsbetingelser, som accepteres ved køb, refunderer vi ikke køb af billetter og sæsonkort.

 

Udebanebilletter?

Udebanebilletter kan kun benyttes ved Indgang D. Det skal desuden gøres opmærksom på, at man fra Randers FC’s side følger modstanderens til hver tid given regler ang. udstedte karantæner samt krav om Away kort.